En ting er sikkert og vist: ingen kommer sovende til en ISO 9001 certificering! Heller ikke os.

Vi er helt igennem stolte af vores ISO 9001 certifikat som vi opnåede i 2021. Med kvalitetsstyring på det niveau, må vi konstatere, at vi er blevet bedre. Meget bedre. Bedre til at arbejde mere strømlinet og ensartet, bedre til at kommunikere – både internt og med Kunder og Samarbejdspartnere, og bedre til at levere den rigtige support på det rigtige tidspunkt og til den rigtige pris.

Men det kræver hårdt arbejde, gode og ikke mindst: brugbare procedurer og en gennemsigtighed i alt hvad vi gør.

Derfor er vi også ekstra stolte over, at vi netop har gennemført endnu en ISO 9001 Audit med Bureau Veritas uden afvigelser af nogen art. Det har vi faktisk armene ret meget i vejret over! Og derfor vil vi også gerne fortælle vidt og bredt om det:

🥳 NUL AFVIGELSER 🥳

Kort om ISO 9001:

ISO 9001 er et kvalitetsledelsessystem, som er anerkendt verden over, og som for mange vil være synonym med kvalitet, effektiv styring og dokumentation og dertil et struktureret og anerkendt værktøj i dialogen med Kunden. Erfaringerne viser, at ISO 9001 sikrer forbedret kvalitet i produkter og ydelser, og at certificerede virksomheder opnår bedre styring af de interne arbejdsprocesser. Standarden sikrer samtidigt, at vi hele tiden har fokus på at skabe forbedringer, blandt andet gennem åbenhed og systematik, både internt og i samarbejdet med de eksterne partnere.

 

ISO 9001 stiller krav til hele processen for rådgivningen: Fra opgaven tikker ind fra Kunden, over forventningsafstemning, gennemførelse og kvalitetssikring af produktet til leverance og offentliggørelse. Særligt er der stort fokus i forhold til kundekrav og –tilfredshed og til dokumentation af alle arbejdsgange, og systemet specificerer både kravene til implementering af nye arbejdsprocesser og til løbende vedligeholdelse og forbedring af virksomhedens kvalitetsledelse af rådgivningsaktiviteterne.